nuoria ruohikolla

Nuorille

NUORET

Tältä sivulta löydät tietoa nuorten toiminnasta. Pyrimme järjestämään mielekästä, kaikille avointa ja kristillistä toimintaa nuorille. Toivomme, että viikkotoimintamme, leirimme, retkemme ja muu toimintamme voisi tarjota eväitä elämään.

Nuorisotyöllä on myös omat tiedotusryhmänsä ig:ssä, isoskurssilla ja wanhoilla isosilla on omat ryhmät mm. whatsapissa ja

Nuorisotyönohjaajien yhteystiedot:

Petri Hömppi p. 044 5948 718 tai petri.homppi@evl.fi
Monika Lohtander p. 044-5310 870 tai monikae.lohtander@evl.fi

Oloillat

Oloilloissa sinulla on mahdollisuus keskusteluun tai vapaaseen oleskeluun ja yhdessäoloon, pelailuun ja musiikinkuunteluun. Illoissa on mukana nuorisotyönohjaaja. Tervetuloa!

Retket ja tapahtumat

Järjestämme retkiä tapahtumiin eri puolille maata. Teemme reissuja festareille (esim. Maata Näkyvissä -festarit), konsertteihin ja nuorten tapahtumiin. Käymme myös laskettelemassa, teemme pyöräretkiä ja lapinvaelluksia. Lisäksi järjestämme isosretkiä ja nuorten- ja varhaisnuorten retkiä sekä leirejä omassa leirikeskuksessa ja muualla. Seuraa ilmoittelua netissä, ig:ssä ja liity tiedotusryhmiin whatsapppiin.

Isoskoulutus

Isoskoulutukseen voi hakeutua rippikoulun jälkeen. Kurssi alkaa syyskuussa ja päättyy seuraavan vuoden toukokuussa. Isoskurssilla käydään läpi isosen (rippikoulun ryhmänjohtaja) tehtävään liittyviä teemoja kuten ryhmän johtaminen, leiritaidot, oma usko, Raamattu, vapaa-ajanohjaus jne. Isoskurssi koostuu koulutusilloista, retkistä ja projekteista.

Wanhat isoset

Isoskoulutuksen jälkeen vanhat isoset ovat mukana wanhoissa isosissa. Toiminta on pitkälti itse suunniteltua ja toteutettua. Toiminta on osittain myös jatkokoulutusta ja sisältää mm. Nuisku-kurssin.  Wanhoihin pitää ilmoittaa yhteystietonsa, jotta saa tietoa toiminnasta suoraan.

Tästä sivusta löytyy nuorten toiminnasta ja tapahtumista tietoa:

LIITTEET:

kaksi nuorta seisoskelee, kuvassa jalat. Tule mukaan rentoon nuorten toimintaan!

Seurakuntapastori
Nuorisotyönohjaaja