Sururyhmä

Sururyhmä alkaa  Mynämeän seurakunnassa syksyisin. Ryhmään ilmoittaudutaan etukäteen. Lisätiedustelut diakonityöntekijä Heidi Hyytinen.

Sinä joka olet hiljattain tai jokin aika sitten menettänyt läheisesi. Opettelet elämään uudessa elämäntilanteessa seuranasi suru ja kaipaus. Surun sattuessa kohdallesi hiljalleen tai äkkiarvaamatta asiat elämässäsi voivat muuttua. Sen keskellä syntyy usein tarve käsitellä suruun liittyviä asioita, tunteita ja ajatuksia.

Sururyhmässä keskustelemme luottamuksellisesti yhdessä muiden surevien ja seurakunnan työntekijöiden kanssa surusta, menetyksestä, sen yli pääsemisestä ja toipumisesta. Tapaamisten ohjelmaan kuuluu kahvitarjoilu, kuulumisten vaihtoa, lyhyt alustus, ryhmäkeskustelua ja hartaus.

Uusi sururyhmä alkaa 13.11.2023 klo 17 Mynämäen Pappilassa.
Osallistuminen on maksutonta, eikä edellytä kirkon jäsenyyttä.
Ilmoittautumiset ja tiedustelut 6.11. mennessä: Heidi Hyytinen puh. 044-3312 491 / heidi.hyytinen@evl.fi

Kuvassa viljapelto ja laskeva aurinko.