Muskarit

Muskari

Seurakuntamme muskaritoimintaa järjestetään seurakunnan eri alueiden ja kerhoryhmien toiminnan yhteydessä. Muskaritoiminnan tavoitteena on tukea musiikin avulla lapsen vuorovaikutusta, kotien kristillistä kasvatusta sekä iloita yhdessä muiden kanssa laulamisesta, liikkumisesta ja soittamisesta.

​Keväällä 2024 Kastehelmessä kokoontuu "vauvailtapäivä", jonka yhteydessä pääsääntöisesti myös vauvamuskari Anna-kanttorin vetämänä.

Lisäksi noin kerran kuukaudessa alkavat kirkkomuskarit Mynämäen Pyhän Laurin kirkossa ilta-aikana Anna-kanttorin vetämänä. Seuraa tiedotusta!

Keväällä 2024 kolmen kerran virsimuskari Jenni-kanttorin vetämänä:
Kokoonnumme Mynämäen Pyhän Laurin kirkossa pe 1.3. klo 10, pe 15.3. klo 10 ja to 21.3. klo 10 sekä osallistumme palmusunnuntain 24.3. klo 10 perhemessuun. Luvassa alle kouluikäisille lapsille vanhempineen (isovanhempi/kummi) laulua, leikkiä, lorua, liikettä, ihmettelyä ja hiljentymistä kotikirkossa. Mynämäen virsimuskarissa tulevat tutuiksi sekä kotikirkko että virsikirjan palmusunnuntain virret ja Lasten virsi -kirjan laulut. Joka muskarikerran lopuksi luvassa muskarimehut ja -kahvit. Ei ennakkoilmoittautumista. Osallistua voi myös vain yhdelle kerralle.

Lisätietoja:
vastaava lastenohjaaja Tytti Poutanen, p. 044 331 2493