Parisuhde- ja perheneuvonta:

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän Perheasian neuvottelukeskus palvelee seuraavien kuntien asukkaita:

Aura, Huittinen (Vampula), Kaarina (Piikkiö), Kemiönsaari (Dragsfjärd, Kemiö, Västanfjärd), Koski Tl, Lieto (Tarvasjoki), Loimaa (Alastaro, Mellilä), Parainen (Houtskari, Iniö, Korppoo, Nauvo), Marttila, Masku (Lemu, Askainen), Mynämäki (Mietoinen), Naantali (Merimasku, Rymättylä, Velkua), Nousiainen, Paimio, Pöytyä (Yläne), Raisio, Rusko (Vahto), Sauvo, Säkylä-Köyliö,Turku ja Vehmaa.

Perheneuvoja toimii Perheasiain neuvottelukeskuksessa Turussa. Ajanvaraus perheneuvojalle: ma-pe klo 9-12, puh. 040-341 7249.

Neuvottelukeskus tarjoaa keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä kun:
• on vaikea puhua toisen kanssa
• koetaan vieraantumista läheisessä ihmissuhteessa
• seksielämä ei suju
• uskottomuustilanteissa
• jatkuvat riidat raastavat parisuhdetta
• perheessä on ristiriitoja
• erokysymykset mietityttävät
• tarvitaan erosovittelua

Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia. Asiakkaaksi voi hakeutua, vaikka ei olisi evankelisluterilaisen kirkon jäsen.

Parisuhteeseen ja perheeseen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä myös Mynämäen seurakunnnan diakoniatyöntekijöihin.