Aikuistyö

Kohderyhmänä on seurakunnan alueella asuva aikuisväestö. Aikuistyön tehtävänä on järjestää seurakuntatapahtumia ja tilaisuuksia sekä pienryhmiä, joissa pidetään esillä ilosanomaa Kolmiyhteisestä Jumalasta ja anteeksiantamuksesta. Tavoitteena antaa ihmisille positiivinen kokemus seurakunnasta ja Jumalasta siten, että elävän yhteyden syntyminen Vapahtajaan mahdollistuisi.

Miesten keskusteluryhmä

Piiri kokoontuu Mynämäen srk-kodissa joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 9.30-11.00. Yhteyshenkilö kirkkoherra Antti Kallio, p. 044-0303049. antti.kallio@evl.fi

Miehille

Mynämäen seurakunta järjestää myös vain miehille tarkoitettua toimintaa. Iltavapaalla on helppo tutustua ja jossain vaiheessa myös kenties halutessaan puhua elämän iloista ja suruista, uskosta ja Jumalasta. Pyrimme rentoon, vapaaseen ja avoimeen ilmapiiriin, jossa jokainen saa olla mukana sellaisena miehenä kuin on. Emme halua olla sisäpiiri, siksi rohkeasti mukaan vain!

Miesten illat

keskiviikkoisin klo 18 Mynämäen seurakuntakodissa noin kaksi kertaa syksyllä ja kaksi kertaa keväällä.                                                                  Musiikkia, puheenaiheita ja rentoa olemista iltapalan kera kaikenikäisille miehille. Vapaa pääsy. Myös iltapala on maksuton.

Lisätiedot antti.kallio@evl.fi tai p. 0440 303 049. Pohdimme miehen elämää ja uskoa tavallisen elämän tasolla. Tervetuloa mukaan aina kun pääset! Ei ilmoittautumista!

TULEVAT ILLAT

Ohjelmarunko on aina seuraavanlainen:

Klo 17.45 alkaen sisäänpääsy.

Klo 18.00 tilaisuus alkaa. Kirkkoherra Antti Kallio esittelee päivän vieraan ja vieras johtaa päivän aiheen äärelle.

Klo 19.30-20.00 ruokailu sekä mahdollisuus vaapasti keskustella päivän aiheesta.

Ke 25.1.2023 klo 18 vieraana on Oulun kaupungin viestintäjohtaja, muusikko, pappi Mikko Salmi. Hän tuli julkisuuteen voittamalla vuoden 2003 Golden Stars -kilpailun Seinäjoen TangomarkkinoillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Mikko on mm. ollut kolumnistina Kalevassa, Oulu-lehdessä, Sanassa ja Vantaan Laurissa.

Vuonna 2013 Salmi oli Oulun seurakuntayhtymän digitaalisen viestintäyksikön Rauhan aseman toimituspäällikkönä. Vuosina 2012–2016 Salmi toimi viestintäalan yrittäjänä Sielun Soundi -nimisen yrityksensä kautta. Hän puhuu aiheesta:

"Mitä jokaisen miehen pitäis tietää itsestään?"