Info ja asiointi

Virastoasioita voi hoitaa Mynämäen kirkkoherranvirastossa. Virastossa asioidaan, kun ollaan järjestämässä perhejuhlia, kuten kastetilaisuutta, häitä tai hautajaisia. Henkilökuntamme ohjaa ja neuvoo käytännönjärjestelyissä ja varaa tilaisuutta varten tarvittavat tilat, papin ja kanttorin.

Viraston kautta tehdään myös muut varaukset eri tilaisuuksia varten sekä hoidetaan hautapaikkoihin ja haudanhoitosopimuksiin liittyvät asiat.

Mynämäen seurakunnan taloustoimisto sijaitsee kirkkoherranviraston kanssa samassa rakennuksessa.

Huomioithan asioidessasi, ettei meillä voi maksaa pankkikortilla.

Puh. 02-4308476

S-posti: mynamaen.seurakunta@evl.fi

Konserttien varaukset kirkkoihin sovitaan kanttori Jenni Urposen kanssa p. 044-3285817, s-posti: jenni.urponen@evl.fi

Virkatodistukset ja sukuselvitykset voit tilata Turun alueellisesta keskusrekisteristä:

Mieltä voivat järkyttää monenlaiset yllättävät tapahtumat. Tukea vaikeaan tilanteeseen saa esimerkiksi seurakunnan diakoniatyötekijöiltä tai papeilta.

Apua elämän kriiseihin

Pappilan etuovi.
Kirkkoherranvirasto sijaitsee Mynämäen vanhassa pappilassa, kirkon ja seurakuntakodin takana.

ja taloustoimisto
Keskuskatu 17b