lastenkerho
Lapset, perheet ja kouluikäiset

Lapset ja perheet

Mynämäen seurakunnan varhaiskasvatus ja lapsiperhetoiminta järjestää monipuolista toimintaa lapsille ja perheille.

Kirkon varhaiskasvatus tukee kodin kristillistä kasvatusta ja lapsen turvallista kehitystä. Toiminnan lähtökohtana on kumppanuus ja yhteistyö perheiden kanssa kasteessa saadun yhteisen opetus- ja kasvatustehtävän mukaisesti.

Yhtenä osana yhteiskunnan järjestämää ja valvomaa varhaiskasvatusta, Mynämäen seurakunta on mukana avointen varhaiskasvatuspalveluiden järjestäjänä sekä tukee yhteiskunnan varhaiskasvatuksen katsomuskasvatusta.

Keskeisimpiä työmuotoja ovat: päiväkerho, erilaiset perhekerhot, pyhäkoulu ja yhteistyö kunnan varhaiskasvatuksen kanssa. Seurakunnan varhaiskasvatus ja lapsiperhetoiminta järjestää myös aktiivisesti erilaisia kirkkoja ja tapahtumia, sekä tukee toiminnallaan perheiden seurakuntayhteyttä.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Jokikuja 1