Saara Markkulan virkaanasettamismessu Mietoisten kirkossa 1.11.2020 kello 10

Saara kävelyllä.png

Mynämäen seurakunnan ja Mietoisten kappeliseurakunnan kappalaisen Saara Markkulan virkaanasettamismessu Mietoisten kirkossa Uskonpuhdistuksen muistopäivänä ”Uskon perustus” 1.11.2020 kello 10.

Liturgi: Lääninrovasti Jani Kairavuo, Saarnaaja: Saara Markkula, Avustava liturgi: Antti Kallio, Kanttorit: Anna Korpi ja Jenni Urponen.

Messua voi seurata myös Mietoisten srk-kodissa videoituna. Seurakuntakotiin voi tulla klo 9.30 alkaen, jossa on mahdollisuus esteettömään ehtoolliseen messun jälkeen. Seurakuntakotiin on myös järjestetty lasten nurkkaus.

Kasvomaskien käyttöä suositellaan. Lähtökohtana on, että jokainen tilaisuuksiin osallistuja tuo mukanaan oman maskinsa. Tilaisuuksiin pyritään kuitenkin varaamaan seurakunnan toimesta muutamia ylimääräisiä maskeja.

Messu myös striimataan suorana Mynämäen seurakunnan facebook-sivulle.

Mynämäen seurakunnan facebook-sivu

Linkki käsiohjelmaan (pdf-tiedosto)