Hautakynttilä läheiselle puolestasi

Hautakynttiläpalveluun liittyvä lyhdyn kuva.

Asutko kaukana läheisesi hautapaikkakunnalta? Onko sinun vaikea päästä käymään läheisen ihmisen haudalla?

Seurakunta ja Mynämäen partiolippukunnat auttavat sinua. Haudalle sytytetään palveluna kynttilä puolestasi sekä pyhäinpäivänä että jouluaattona.

Partiolaiset sytyttävät kynttilän. Haudalta voidaan myös ottaa valokuva ja lähettää se omaisen ilmoittamaan puhelinnumeroon. Kynttilän sytytys päivää ennen pyhäinpäivää tai jouluaattoa. Tilaus tulee tehdä pari viikkoa ennen sytyttämistä.

Kynttiläpalvelun saa soittamalla: Heidi Hyytinen 044-3312491. Yhden kynttilän sytytys/pyhä maksaa 20€.
Palvelu maksetaan tilille FI14 5280 0040 0010 83. Viitteeseen vainajan nimi, syntymäaika ja maininta ”kynttiläpalvelu”.

Palvelu järjestetään lähetystyön ja partiolaisten hyväksi. Jos kynttilä sammuu esim. sääolosuhteiden takia, seurakunta ei vastaa uudelleen sytyttämisestä.

Heidi Hyytinen
Heidi Hyytinen