Avoin nuorten toiminta

to 25.4. klo 16.30 – to 25.4. klo 18.00
Nuorten avoin toiminta

Mynämäen seurakuntakoti

Torstaisin klo 16.30-18. Avoin toiminta on avoin kaikille 12-16 -vuotiaille alueen nuorille. Olet lämpimästi tervetullut! Ota seurantaan Instagram: mynis_nuoret_avoin_toiminta

- Toiminta on maksutonta. Voit tulla joka kerta tai aina silloin kuin sinulle sopii.
- Saat olla vaikuttamassa toimintaan, siihen mitä tehdään ja missä tehdään.
- Aloitetaan ruokaisalla välipalalla eli voit tulla suoraan syömään eikä haittaa vaikka kotona ei ole ehtinytkään vielä syödä.
- Toiminta alkaa aina seurakunnan nuorisotilalta, seurakuntakodilta klo 16.30. Käynti joen puolelta.
- Meillä on nuorisotila ja Mynämäen lukion sali käytössä ja toki välillä toimintaa ulkona.
- Seuraavan kerran toimintaa mainostetaan aina täällä instassa. Ota seurantaan niin tiedät mitä tapahtuu ja mitä kannattaa pistää päälle kun tulet.
- Toimintaa koordinoi Mynämäen seurakunnan nuorisotyön toimintaryhmä. Jokaisella kerralla mukana toimintaryhmän Pj. Vilhelmiina ja muut ohjaajatiimin jäsenet Alina ja Saga. Lisäksi mukana menossa välillä tuttuja seurakunnan työntekijöitä ja vapaaehtoisia.
  • Nuorille Nuorille