Gospel lattarit

ti 2.4. klo 17.00 – ti 2.4. klo 18.00
Lattarit

Mietoisten seurakuntakoti

Gospel lattarit. Ohjaaja Liisa Laihia.
Matalan kynnyksen tanssitunti. Aikaisempaa tanssikokemusta ei tarvita.
Avoin ryhmä. Osallistumismaksu 5 €.

Gospel-lattarit on kristillinen treenimuoto alku- ja loppurukouksineen. Harjoittelemme eri lattaritanssilajien perusaskelluksia menevän kristillisen latinalaismusiikin tahdissa. Matalan kynnyksen tanssitunnit sopivat kaiken ikäisille ja kokoisille naisille.

Gospel-lattareissa kyse ei ole pelkästään fyysisestä hyvinvoinnista ja tanssitaitojen kehittymisestä, vaan tärkeä osa on vahvistaa naisten itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä. Gospel-lattareiden tavoitteena on olla peili, jonka kautta voit nähdä itsesi Jumalan silmin.

Tunneilla emme ole muuttumassa täydellisiksi tanssijoiksi, vaan onnistumisen ilo on jokaisen tunnin tavoite! Aikaisempaa tanssikokemusta ei tarvita.

Tanssinopettajana toimii tanssija, tanssinopettaja ja koreografi Liisa Laihia.

Tunnin hinta 5€ käteisellä tasarahalla tai MobilePaylla. Ota mukaan sisätossut, makuualusta, vesipullo ja avoin mieli!

Mietoisten kappeliseurakunta