Koronatiedote (15.12.2021)

Kuvassa ilmoitustaulu.

Koronatilanne on huonontunut. Seurakunnan toiminnassa noudatetaan viranomaisten ohjeistuksia.

Uskonnollisissa tilaisuuksissa kuten jumalanpalveluksissa, kasteissa, vihkimisissä ja hautaan siunaamisissa ei ole käytössä koronapassia, mutta henkilömäärärajoitus on 1/3 tilan enimmäiskapasiteetista. Sen sijaan Kauneimmissa joululauluissa ja muissa yleisötilaisuuksissa koronapassi on käytössä ja tilaisuuden osallistujamäärää ei rajoiteta. Varaudu näyttämään myös jokin todistus henkilöllisyydestäsi.

Jatkamme tilaisuuksissa edelleen jo totuttuja hygieniaohjeita käsihygieniasta ja turvaväleistä, sekä maskien vahva käyttösuositus sisätiloissa. Edelleen suosittelemme myös tilaisuuksiin saavuttaessa sekä poistuttaessa turvavälien huomioimista.

Seurakunnan sisätiloissa tapahtuvaa pienryhmätoimintaa voidaan jatkaa turvaohjeet huomioiden.

Tulethan paikalle vain, jos sinulla ei ole koronaan sopivia oireita kuten nuhaa, yskää tai kurkkukipua.

Kirkossa on tarjolla keskusteluapua:
Kirkon valtakunnallinen Palveleva puhelin on avoinna joka päivä kello 18-24 numerossa 0400221180. Lisätietoa mm. chattipalvelusta löytyy täältä: Kirkonkeskusteluapu (Linkki avautuu uudessa välilehdessä).

Myös diakoniatyöntekijöiden ja pappien kanssa voi keskustella luottamuksellisesti.

2021-12-15 12:46:32.0