Mynämäen seurakunta hakee SUNTIO-VAHTIMESTARIA toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Kuvassa Mynämäen seurakunnan ristilogo.

Suntion päätehtävänä on jumalanpalvelusten, kirkollisten toimitusten ja muiden seurakunnallisten tapahtumien järjestämiseen liittyvät käytännön tehtävät sekä seurakunnan kiinteistöjen ja ulkoalueiden siivous- ja hoitotyöt.

Haemme tehtävään henkilöä, jolla on kirkon toiminnan tuntemusta, vuorovaikutustaitoja, organisointikykyä, oma-aloitteisuutta, joustavuutta sekä ammattitaitoa kiinteistöjen hoitamiseen. Lisäksi hakijalla tulee olla tietotekniset perusvalmiudet.

Arvostamme suntion ammattitutkintoa ja käytännön kokemusta vastaavista tehtävistä, mutta huomioimme myös suntio-opiskelijat ja oppisopimuksella kouluttautuvat.

Suntio palkkaus on Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 402 mukainen. Lisäksi voidaan maksaa aikaisemman työkokemuksen perusteella määräytyvää kokemuslisää ja työsuorituksen perusteella määräytyvää suorituslisää. Hakijan tulee olla ev.lut. kirkon jäsen.

Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Tehtävään valitun on esitettävä työterveyshuollon antama lääkärintodistus terveydentilastaan. Tehtävä edellyttää oman auton käyttömahdollisuutta.

Hakemukset toimitetaan osoitteeseen: Mynämäen seurakunta, Keskuskatu 17 B, 23100 Mynämäki tai sähköpostilla leena.elias@evl.fi Tunnistetieto: suntio-vahtimestari. Hakuaika päättyy 10.12.2021 klo 15.

2021-11-22 08:36:58.0