KORONATIEDOTE (päivitetty 3.12.2020)

Kuvassa ilmoitustaulu ja lamppu.

Turun arkkihiippakunnan alaiset seurakunnat keskeyttävät kokoavan toiminnan ajalla 3.12.-23.12. Jumalanpalvelukset järjestetään suljetuin ovin, mutta striimataan. Hautajaisia koskee 10 henkilön sääntö, mutta kirkkoherra voi pastoraalisen harkinnan perusteella antaa osallistumisluvan maksimimäärän ylittämiseen lähiomaisille. Kasteet suositellaan järjestettäväksi seurakunnan tiloissa. Kasteen osallistujamäärä on myös 10 henkilöä.

Kaikille osallistujille suositellaan vahvasti maskin käyttöä.

Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus toimitetaan suljetuin ovin, mutta se striimataan (suoratoistetaan), ja se on nähtävissä Mynämäen seurakunnan Facebook-sivulla. Linkki löytyy myös Mynämäen seurakunnan kotisivulta. Jumalanpalveluksen jälkeen on seppeleenlasku Mynämäen sankarihaudoilla n. klo 10.45, joka myös striimataan. Mietoisissa seppeleenlasku on klo 9.30 ja Karjalassa klo 9.00.

Antti Kallio

2020-12-02 08:29:00.0