Mynämäen seurakunnan Mietoisten kappeliseurakunnan kappalaiseksi Saara Markkula

Saara Markkula

Mietoisten kappeliseurakunnan kappelineuvosto on kokouksessaan 11.5.2020 valinnut Mynämäen seurakunnan Mietoisten kappeliseurakunnan kappalaiseksi Saara Markkulan. Markkula aloittaa virassa 1.9.2020. Rukoilemme:

Pyydämme Pyhän Henkesi johdatusta palvelijallesi Saara Markkulalle. Auta häntä julistamaan ja opettamaan sanaasi puhtaasti ja jakamaan pyhiä sakramentteja asetuksesi mukaisesti. Anna hänelle viisautta ja kärsivällisyyttä tehtävien hoitamiseen sekä rakkautta niitä ihmisiä kohtaan, joita hän tapaa. Rohkaise häntä tukemaan seurakunnan muita työntekijöitä ja vastuunkantajia. Vahvista häntä väsymyksen hetkinä. Täytä hänet rauhallasi ja ole hänen kanssaan joka päivä. Auta seurakunnan jäseniä kohtaamaan hänet avoimesti ja rakastaen. Siunaa hänen läheisiään. Johdata meidät kaikki kerran taivaalliseen valtakuntaasi.

Lämpimästi tervetuloa Saara!

Antti Kallio