Hautakynttilä läheiselle puolestasi

Kuvassa lyhty jonka sisällä hautakynttilä.

Hautakynttilä läheiselle puolestasi

Asutko kaukana läheisesi hautapaikkakunnalta tai onko sinun vaikea päästä käymään tärkeän ihmisen haudalla? Seurakunta ja Mynämäen partiolippukunnat auttavat sinua. Haudalle sytytetään palveluna kynttilä puolestasi pyhäinpäivänä tai jouluaattona.

Partiolaiset sytyttävät kynttilän ja haudalta voidaan myös ottaa valokuva ja lähettää se omaiselle tai ystävälle ilmoitettuun esim. puhelinnumeroon. Kynttilä sytytetään päivää ennen pyhäinpäivää tai jouluaattona. Tilaus tulee tehdä pari viikkoa ennen sytyttämistä.

Kynttiläpalvelun saa soittamalla Diakoni Heidi Hyytiselle, 044 3312491. Yhden kynttilän sytytys/pyhä maksaa 20€. Kynttiläpalvelu maksetaan tilille FI14 5280 0040 0010 83 ja viitteeseen vainajan nimi, syntymäaika ja maininta ”kynttiläpalvelu”.

Raha käytetään lähetystyön ja partiolaisten hyväksi. Jos kynttilä sammuu esim. sääolosuhteiden takia, seurakunta ei vastaa uudelleen sytyttämisestä. Kynttiläpalvelu on käytössä Mynämäen seurakunnassa ensimmäistä kertaa ja sitä on tarpeen mukaan tarkoitus jatkaa ja kehittää edelleen.

2019-10-07 13:49:00.0