Veteraanipäivän juhla ja partiolaisten kirkkopyhä Mynämäessä su 28.4.

Juhlapäivän tilaisuus alkaa klo 9 seppelten laskulla Karjalassa ja Mietoisissa. Veteraanipäivän jumalanpalvelus ja partiolaisten kirkkopyhä Mynämäen kirkossa klo 10. Partiolaiset ovat mukana jumalanpalveluksessa, jonka jälkeen kirkon eteisessä partiolaisille on omaa ohjelmaa.

Jumalanpalveluksen jälkeen seppeleen lasku Mynämäen Veteraanikivellä, jonka jälkeen kahvit Vanhalla Yhteiskoululla (Keskuskatu 19) ja Asemasotaa ja rintamaviihdettä -näyttelyn avajaiset. Näyttelyn avaa tietokirjailija ja tutkija Olli Kleemola. Tilaisuuden musiikkiesityksistä vastaa Penan Pojat. Veteraanijuhlaan ovat tervetulleita kaikki kuntalaiset, erityistesti sotaveteraanit omaisineen! Tilaisuuden järjestävät Mynämäen kulttuuritoimi ja seurakunta sekä paikalliset järjestöt. Tervetuloa!

su 28.4. Veteraanipäivän juhla
klo 9 seppelten lasku Karjalassa ja Mietoisissa
klo 10 jumalanpalvelus Mynämäen kirkossa sekä seppelten lasku Mynämäen Veteraanikivellä
klo 11.30 kahvit ja Asemasotaa ja rintamaviihdettä -näyttelyn avajaiset Vanhalla Yhteiskoululla. Tervetuloa!

2019-04-17 13:46:00.0