Tervetuloa mukaan toimintaryhmiin seurakuntalainen!

Tervetuloa mukaan seurakuntalainen!

Kiinnostaisiko sinua tulla ideoimaan, kehittämään ja tuntemaan paremmin Mynämäen seurakunnan toimintaa?
Mynämäen seurakunnassa on perustettu toimintaryhmiä. Ryhmät ovat avoimia ja voit olla mukana useammassakin ryhmässä juuri omien mahdollisuuksiesi ja aikataulun mukaisesti.

Voit valita seuraavista kiinnostuksesi mukaan:

1. VARHAISKASVATUKSEN TOIMINTARYHMÄ
- Puheenjohtajana Karri Lehtonen ja varapuheenjohtajana Jaana Kivivuori
- ensimmäinen kokoontuminen ma 20.2. klo 18 Kastehelmessä
- lisätietoa: Tytti Poutanen (tytti.poutanen@evl.fi)

2. NUORISOTYÖN TOIMINTARYHMÄ
- Puheenjohtajana on Vilhelmiina Eriksson-Tolkki ja varapuheenjohtajana Jenna Laine
- ensimmäinen kokoontuminen ti 14.2. klo 18 Nuorisotilassa (Mynämäen seurakuntakoti)
- lisätietoa: Juri Seppänen (juri.seppanen@evl.fi), Monika Lohtander (monikae.lohtander@evl.fi) ja Petri Hömppi (petri.homppi@evl.fi)

3. DIAKONIAN TOIMINTARYHMÄ
- Puheenjohtajana on Anna Lehtonen ja varapuheenjohtajana Ilkka Saarinen
- ensimmäinen kokoontuminen to 2.3. klo 18 Mynämäen seurakuntakodissa
- lisätietoa: Sanna Jalonen (sanna.jalonen@evl.fi) ja Heidi Hyytinen (heidi.hyytinen@evl.fi) ja Antti Kallio (antti.kallio@evl.fi)

4. LÄHETYSTYÖN TOIMINTARYHMÄ
- Puheenjohtajana on Antti Kaitanen ja varapuheenjohtajana Aila Rannikko
- ensimmäinen kokoontuminen ke 15.2. klo 17 Mynämäen seurakuntakodissa
- lisätietoa: Heidi Hyytinen (heidi.hyytinen@evl.fi) ja Saara Markkula (saara.markkula@evl.fi)

Lähde rohkeasti mukaan jakamaan lahjasi ja ideasi muiden kanssa seurakunnan yhteiseksi parhaaksi!

2023-02-13 09:36:00.0