Haemme lastenohjaajan vanhempainvapaan sijaista ajalle 8.8.2022 – 14.6.2024

Kuvassa henkilö kirjoittaa kynällä paperille.

LASTENOHJAAJAN VANHEMPAINVAPAAN SIJAISUUS 8.8.2022 – 14.6.2024

Mynämäen seurakunnan varhaiskasvatuksen tiimiimme kuuluu varhaiskasvatuksen ohjaaja (joka toimii myös lähiesimiehenä), 2 lastenohjaajaa sekä osa-aikainen päiväkerhotyöntekijä. Lastenohjaaja tekee työtä päiväkerhoissa, perhekerhoissa, koululaisten kerhoissa sekä erilaisissa perhetapahtumissa- ja kirkoissa. Työhön kuuluu laaja-alainen varhaiskasvatuksen ja lapsiperhetoiminnan suunnittelu ja toteutus. Lastenohjaajan työhön sisältyy myös työskentelyä monipuolisissa toimintaympäristöissä sekä verkossa. Työ sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakijalta edellytämme hyviä yhteistyö- ja ryhmänohjaustaitoja sekä kykyä itsenäiseen ja luovaan työotteeseen. Musiikkiosaaminen, luovuus ja hyvä digiosaaminen katsotaan hakijalle eduksi. Odotamme hakijalta soveltuvuutta tehtävään: osaamista kristillisen kasvatuksen sekä lapsi- ja perhelähtöisen toiminnan toteuttamisessa ja yhteistyökykyä seurakunnan muiden työntekijöiden sekä erilaisten kasvatustahojen kanssa. Kirkon kasvatustyön ja seurakuntatyön tuntemus katsotaan eduksi. Tehtävien hoitaminen voi edellyttää myös oman auton käyttämistä.

Lastenohjaajan tehtävään valittavalta edellytetään 180 osaamispisteen laajuista Kasvatus- ja ohjausalan perustutkintoa (lastenohjaaja), joka sisältää Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen, tai muuta soveltuvaa tutkintoa, jota on täydennetty riittävillä varhaiskasvatuksen ja perhetoiminnan tutkinnon osilla ja joka sisältää seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen. Työaika tehtävässä on 38 t 15 min. viikossa.

Peruspalkka KirVESTESin vaativuusluokka 401 mukainen, jonka päälle maksetaan työkokemuksen perusteella määräytyvää kokemuslisää. Käytössä on myös työsuoritukseen perustuva suorituslisä.

Tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus sekä rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentin mukainen rikosrekisteriote ennen tehtävän vastaanottamista. Valitun on myös oltava ev.lut.kirkon konfirmoitu jäsen.

Tehtävä täytetään 8.8.2022 alkaen. Haastattelut järjestetään to 12.5. tai sopimuksen mukaan.

Hakemukset sähköpostitse 10.5.2022 klo 12 mennessä osoitteella mynamaen.seurakunta@evl.fi

Lisätietoja:
Varhaiskasvatuksen ohjaaja Tytti Poutanen tytti.poutanen@evl.fi 0443312493