Kirkkomusiikin päivän lounaskonsertti

to 19.9. klo 12.00

Mynämäen kirkko

Kirkkomusiikin päivän lounaskonsertti Mynämäen Pyhän Laurin kirkossa. Mynämäen seurakunnan omat kanttorit Anna Korpi ja Jenni Urponen soittavat ja laulavat.

Mynämäen seurakunnan omat kanttorit Anna Korpi ja Jenni Urponen esiintyvät kirkkomusiikin päivän lounaskonsertissa sekä soittaen että laulaen. Tervetuloa kotikirkkoon nauttimaan kirkkomusiikista!

Torstaina 19.9. vietetään eri puolilla Suomea kirkkomusiikin päivää. Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry. haastaa seurakuntia laulamaan ja soittamaan päivän aikana niin ruokakaupan tuulikaapissa, rautatieasemalla, kirjastossa, iltatorilla, vanhainkodeissa kuin urheilukentälläkin. Myös Mynämäen seurakunta järjestää torstaina 19.9. useita yllätyksellisiäkin musiikkitilaisuuksia ja -hetkiä.
  • Musiikki Musiikki
  • Aikuisille Aikuisille

Kirkkomusiikin päivä Linkki avautuu uudessa välilehdessä