Kirkkopäivät Turussa

pe 19.5. klo 8.00

Turku

Toukokuun lopulla 19.-21.5. Turun keskusta ja lähitienoot täyttyvät värikkäistä ajankohtais- ja kulttuuritapahtumista. Kirkkopäivät on valtakunnallinen, vahvasti paikallisväritteinen kaiken kansan kaupunkifestivaali ja avara ikkuna 2000-luvun kirkkoon. Päivien aikana keskustellaan arvovalinnoista kirkon, valtiojohdon ja kansalaisten näkökulmista.
Kirkkopäivien tuttuun tapaan luvassa on myös monipuolinen kattaus kulttuuriohjelmaa.
Suomen Lähetysseuran lähetysjuhlat järjestetään Kirkkopäivien yhteydessä. Lisätiedot Heidi 044-3312 491. Tervetuloa mukaan!