Itsenäisyyspäivä 6.12.2018

Juhlapäivä alkaa klo 10.00 sanajumalanpalveluksella Mynämäen kirkossa: liturgi Tapani Kujala, saarna Antti Kallio, kanttori Sinikka Rikkilä. Seppelten lasku jumalanpalveluksen jälkeen. Seppelten lasku Karjalassa klo 9 ja Mietoisissa klo 9.15. Kahvitarjoilu Laurin koulussa (Koulutie 2) heti seppelten laskun jälkeen. Itsenäisyyspäiväjuhla alkaa klo 12. Tervetulotoivotuksen esittää Mynämäen lukion opiskelijakunnan puheenjohtaja Julia Martelius. Juhlapuhe: tietokirjailija, dosentti Lassi Saressalo. Tilaisuudessa luovutetaan Mynämäki-mitali Mynämäen hyväksi tehdystä työstä. Juhlassa esiintyvät Mynämäen Mieslaulajat ja Nousteprassi. Päätöspuheenvuoron pitää Mynämäen seurakunnan kirkkoherra Tapani Kujala. Itsenäisyyspäiväjuhlan järjestävät yhteistyössä paikalliset yhdistykset ja järjestöt sekä Mynämäen kunta ja Mynämäen seurakunta.

2018-11-28 11:40:00.0