Kuorolaisia urkuparvella helatorstaina

Musiikki

Kirkon jumalanpalveluselämässä ja muussa toiminnassa musiikilla on erityinen asema rukouksen ja Jumalan ylistämisen kielenä. Luterilaisen kirkkomusiikin ytimessä ovat virret, joita seurakunta laulaa yhteisissä kokoontumisissaan.

Mynämäen seurakunnassa toimii useita kuoroja. Lisäksi järjestetään säännöllisesti erilaisia musiikkitilaisuuksia: konsertteja, laulutilaisuuksia ja muita musiikkihetkiä.

Tervetuloa mukaan Mynämäen seurakunnan musiikkitoimintaan!

Mynämäen seurakunnan kuorot ja bänditoiminta

Eri-ikäisille laulajille on tarjolla kuoroja ja lauluryhmiä: Mynämäen kirkkokuoro, Mietoisten kirkkokuoro, Virsipiiri, lapsikuorot (Karjalan lapsikuoro ja Helmislaulajat) ja projektiluotoisesti kokoontuva Kappelikvartetti sekä satunnaisesti koottavia muita projektilaulu- ja soitinryhmiä.

Seurakuntamme kuoroissa saat moninkertaisesti iloisen mielen ja mielekkään harrastuksen. Opit uusia lauluja sekä laulamisen perusteita ja äänenmuodostusta, tutustut uusiin ystäviin, saat nauttia hyvässä seurassa hyvästä musiikista ja musisoimisesta sekä esiintyä upeissa kirkoissamme. Lisäksi osallistut kuoroharrastuksen välityksellä kotiseurakuntasi jumalanpalveluselämään ja toimit vapaaehtoisena tärkeässä palvelutehtävässä.

Yhteistyössä seurakuntamme varhaiskasvatuksen kanssa järjestetään lapsiperheille muskaritoimintaa.

Tule mukaan musisoimaan!

Lisätietoja Mynämäen seurakunnan musiikkitoiminnasta ja -tilaisuuksista:

Jenni Urponen, kanttori (vapaapäivät: pääsääntöisesti ma ja ti)
p. 044 328 58 17

Anna Putkiranta, kanttori (vapaapäivät: pääsääntöisesti ma ja ti)

Mainoskuva. Rauhan silta-konsertti Mietoisten kirkossa to 9.5.2024 klo 18.
Rauhan silta-konsertti Mietoisten kirkossa to 9.5. klo 18