Yö kirkossa

la 26.10. klo 18.00

Mynämäen kirkko

Yö kirkossa tapahtuma 10-14-vuotiaille Mynämäen kirkossa 26.10 alkaen klo:18 -27.10 päättyen noin klo:11. Tule ihmeessä mukaan!

Yö kirkossa-tapahtuma 10-14-vuotiaille Mynämäen kirkossa. Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus päästä kokemaan millaista on yöpyä kirkossa erilaisten kivojen tekemisten parissa. Tule ihmeessä mukaan kokemaan ja aistimaan erilaisia ääniä, kokemaan kirkon tunnelmaa, kuuntelemaan tarinoita, laulelemaan ja olemaan yhdessä kavereiden kanssa.
Tapahtuma on maksuton ja siihen kuuluu runsas ilta- ja aamupala. Mukaan mahtuu 40 innokasta Yö-kirkossa tapahtumaan osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 16.9 päättyen perjantaihin 18.10 osoitteessa https://www. mynamaenseurakunta.fi/info-ja-asiointi/ilmoittautumiset.
Tiedustelut nuorisotyönohjaajat Monika Lohtander puh. 044-5310 870 ja Petri Hömppi puh. 044-5948 718

Tapahtumaa vietetään monessa muussakin kirkossa ympäri Suome ja nyt sinulla on mahdollisuus osallistua siihen täällä Mynämäessä myös, joten kannattaa tulla mukaan!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille