Kirkkomusiikin päivän kirkkomuskari lapsiperheille

to 19.9. klo 14.00

Mynämäen kirkko

Tule yhdessä lapsesi kanssa kotikirkkoon kirkkomuskarihetkeen laulamaan, liikkumaan ja soittamaan Anna-kanttorin johdolla. Muskarihetken jälkeen on tarjolla muskarimehut ja -kahvit. Ei ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa!

Torstaina 19.9. vietetään eri puolilla Suomea kirkkomusiikin päivää. Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry. haastaa seurakuntia laulamaan ja soittamaan päivän aikana niin ruokakaupan tuulikaapissa, rautatieasemalla, kirjastossa, iltatorilla, vanhainkodeissa kuin urheilukentälläkin. Myös Mynämäen seurakunta järjestää torstaina 19.9. useita yllätyksellisiäkin musiikkitilaisuuksia ja -hetkiä.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kirkkomusiikin päivä Linkki avautuu uudessa välilehdessä