to 19.9. klo 16.30

Mynämäen seurakuntakoti

Kirkkomusiikin päivän karaoke-iltapäivä ja -kahvila diakoniatyön hyväksi: Virsiä ja hengellistä musiikkia! Karaoke-isäntänä on Heikki Sikilä.

Tervetuloa laulamaan virsiä ja hengellisiä lauluja, kuuntelemaan lauluesityksiä sekä nauttimaan samalla diakoniatyön kahvilan herkuista! Karaoke-isäntänä on Heikki Sikilä.

Torstaina 19.9. vietetään eri puolilla Suomea kirkkomusiikin päivää. Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry. haastaa seurakuntia laulamaan ja soittamaan päivän aikana niin ruokakaupan tuulikaapissa, rautatieasemalla, kirjastossa, iltatorilla, vanhainkodeissa kuin urheilukentälläkin. Myös Mynämäen seurakunta järjestää torstaina 19.9. useita yllätyksellisiäkin musiikkitilaisuuksia ja -hetkiä.
  • Musiikki Musiikki
  • Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Kirkkomusiikin päivä Linkki avautuu uudessa välilehdessä